Katagoria: Aktualności, opublikowano: 01 sierpnia 2014


Case IH wyprodukowała swój 150-tysięczny ciągnik Magnum

Case IH wyprodukowała swój 150-tysięczny ciągnik Magnum

Prawdziwa historia sukcesu:
W czerwcu 2014 r. marka Case IH wyprodukowała swój 150-tysięczny ciągnik Magnum.

Marka Case IH szczyci się ponad 25-letnią historią pełną sukcesów / To zadowolenie klientów stanowi najlepszą ilustrację hasła marki, czyli „Building the Best” / Nową odsłonę ciągników Magnum charakteryzują: dalsze udoskonalenia środowiska pracy operatora i niesamowicie niskie zużycie paliwa.

Dwadzieścia sześć lat temu pierwszy ciągnik Magnum pokazał światu, co maszyna w kolorze czerwonym może zdziałać w polu. 150 000 sztuk później najnowsze modele tego doskonałego ciągnika wciąż ustawiają poprzeczkę coraz to najwyżej w całej branży. Ciągniki Magnum doskonale sprawdzają się w wielu najbardziej wymagających zastosowaniach rolniczych na świecie. Dość wymienić ostatni rekord siewu słonecznika ustanowiony w Bułgarii. Magnum to znacznie więcej niż tylko mocny, niezawodny i przyjazny dla użytkownika ciągnik. Dosłownie każdy egzemplarz jest niepowtarzalny, ponieważ klienci zamawiają go z wyposażeniem ściśle dobranym do własnych potrzeb.
– Z biegiem lat ciągniki te zapisały się w historii firmy jako symbole wydajności, niezawodności i trwałości skonstruowane na potrzeby klientów – mówi Dan Stuart, Case IH Product Marketing Manager Tractors EMEA. – Dziś ciągniki Magnum, które powstają w Racine w stanie Wisconsin, oferują moc, udoskonalone środowisko pracy operatora i niesamowitą oszczędność paliwa, a także uwzględniają wymagania rynku, które nasi inżynierowie starają się spełniać na każdym kroku – dodaje Stuart.

Technologie wiodące w branży

Ciągniki Magnum cieszą się wielkim uznaniem za wydajność i niezawodność. Jednak od dnia premiery pokonały długą drogę.
– Kiedyś były to maszyny czysto mechaniczne. Dziś królują tu komputery i wysoce zaawansowany system prowadzenia automatycznego. Jesteśmy dumni z tego, że Magnum od zawsze uchodził za ciągnik mocny i wydajny w polu – cieszy się Stuart.

– Umieszczenie kabiny w połowie długości osi tylnej, aby zapewnić lepsze właściwości jezdne i to bez zakłócania widoczności: w chwili premiery tego modelu to było coś naprawdę nowego i przełomowego. Nasi klienci od razu zdali sobie sprawę, że marka Case IH nie boi się nieszablonowych rozwiązań. Zresztą do dziś nieustannie doskonalimy nasze ciągniki w oparciu o potrzeby i życzenia naszych klientów – wyjaśnia Stuart.

Optymalna wydajność dzięki technologii Efficient Power

Zgodnie z wymaganiami klientów ciągniki Magnum wyposażono w przekładnię Full Powershift lub przekładnię bezstopniową. Ponadto, Magnum wykorzystują technologię Efficient Power i system selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), dzięki czemu łączą optymalną wydajność z największą oszczędnością paliwa i najniższymi emisjami. Najnowsza seria Magnum obejmuje 5 modeli o mocy od 235 do 340 KM z przekładnią Full Powershift oraz najpotężniejszy model o mocy 367 KM z przekładnią CVX.

– Ostatnio wyprodukowaliśmy i dostarczyliśmy do klienta nasz 150-tysięczny ciągnik Magnum. Odbiorcą tego symbolicznego egzemplarza, a wcześniej 100-tysięcznego ciągnika z tej samej rodziny, był rolnik Jerry Forsythe z Illinois. Dla nas to najdoskonalszy wyraz dumy z naszego produktu klasy premium – podkreśla Stuart.

Jak wszystkie ciągniki Magnum marki Case IH, również ten 150-tysięczny egzemplarz jest absolutnie wyjątkowy i wykonany na zamówienie. Najnowsza linia Magnum obejmuje ciągniki o mocy znamionowej od 180 do 380 KM, udoskonalone środowisko pracy operatora i zwiększoną oszczędność paliwa, a także jako jedyna w branży korzysta z systemu selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), który samodzielnie zapewnia zgodność z normą emisji Tier 4 B.

Jak wszystkie ciągniki Magnum marki Case IH, również ten 150-tysięczny egzemplarz jest absolutnie wyjątkowy i wykonany na zamówienie. Najnowsza linia Magnum obejmuje ciągniki o mocy znamionowej od 180 do 380 KM, udoskonalone środowisko pracy operatora i zwiększoną oszczędność paliwa, a także jako jedyna w branży korzysta z systemu selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), który samodzielnie zapewnia zgodność z normą emisji Tier 4 B.

 

źródło

Share This