Katagoria: Prezentacje, opublikowano: 03 października 2014


Kombajn C7000 DEUTZ-FAHR – terminator łanów

Kombajn C7000 DEUTZ-FAHR – terminator łanów

Każdy, nawet najdrobniejszy podzespół kombajnów nowej generacji został opracowany z myślą o zapewnieniu najwyższej wydajności i uniwersalności. Tak powstawała seria nowych kombajnów zbożowych C7000.

 

Gama obejmuje cztery modele do prac na płaskim terenie, czyli pięcioklawiszowe modele C7205 i C7205 TS oraz sześcioklawiszowe C7206 i C7206 TS.
Jednocześnie dostępne są modele C7205 TSB i C7206 TSB, wyposażone w system automatycznej kompensacji nachylenia terenu, zaprojektowane do prac na pochyłym terenie.

Kombajny w wersji Balance gwarantują utrzymanie maszyny w poziomie na zboczach o nachyleniu poprzecznym do 20 proc. i wzdłużnym do 6 proc. Układ współpracuje z funkcją automatycznego położenia hedera, dzięki czemu zapewnia najwyższą wydajność w każdym terenie, całkowite bezpieczeństwo oraz doskonały komfort pracy operatora.

Silniki DEUTZ TCD L6 T4i o mocy 246 kW (334 KM) i pojemności 7,8 litra w kombajnach sześcioklawiszowych C7206 i C7206TS oraz jednostki DEUTZ TCD L6 T4I o pojemności 6,1 litrów i mocy 211 kW (287 KM) w modelu C7205TS oraz mocy 184 kW (250 KM) w modelu C7205 zapewniają nie tylko doskonałe osiągi, ale również najniższe zużycie paliwa w swojej klasie. Silnik wykorzystuje technologię oczyszczania spalin SCR z płynem AdBlue oraz zaawansowany napęd podzespołów po dwóch stronach kombajnu.

Gama modeli C7000 została stworzona dla zwiększenia wydajności prac w gospodarstwach średnio- i wielkoobszarowych. Zaawansowana technologia ma na celu maksymalizowanie wydajności przez minimalizowanie czasu przestojów związanych z obsługą. Najważniejsze cechy kombajnów Serii C7000 to klepisko segmentowe, niezależny, elektryczny układ sterowania klepiskiem, duży bęben młócący, turboseparator i duża powierzchnia separacji.

Gama obejmuje cztery modele do prac na płaskim terenie, czyli pięcioklawiszowe modele C7205 i C7205 TS oraz sześcioklawiszowe C7206 i C7206 TS

Gama obejmuje cztery modele do prac na płaskim terenie, czyli pięcioklawiszowe modele C7205 i C7205 TS oraz sześcioklawiszowe C7206 i C7206 TS

System młócący Maxi Crop z turboseparatorem pozwala na uzyskanie wysokich prędkości roboczych w trakcie prac polowych. Rozwiązanie to zapewnia doskonałą jakość i czystość ziarna oraz skuteczną separację słomy, nawet podczas zbiorów w trudnych warunkach.

Zbiorniki na ziarno o pojemności 9500 litrów w modelu C7206 i 8500 litrów w modelu C7205 zwiększają wydajność kombajnu, nawet podczas prac z szerokimi hederami. Modele Serii C7000 dostępne są z hederami o szerokościach roboczych do 9 m. Oferta obejmuje także hedery Varicrop o szerokościach 5,5 – 6,5 m oraz 7,5 m z regulowanym stołem w zakresie od 370 do 1070 mm.

Nowa konstrukcja podwozia oferuje dużą sztywność, co sprawia, że Seria C7000 jest idealnym rozwiązaniem do pracy nawet w najcięższym terenie. Nowe kombajny DEUTZ-FAHR wyposażono w przeprojektowaną oś tylną oraz możliwość zastosowania napędu na 4 koła z systemem antypoślizgowym Anti-Skid.   

Modele C7000 mogą zostać wyposażone w napęd gąsienicowy o szerokości 760 mm i długości całkowitej do 3,5 m. Wersje z gąsienicami posiadają homologację zezwalającą na jazdę po drogach publicznych z prędkością 25 km/h, dzięki czemu gwarantują minimalne ugniatanie gleby, oferując jednocześnie szybkie przejazdy pomiędzy polami.

Dzięki nowoczesnej kabinie Commander Cab V operator może pracować z najwyższą wydajnością w trakcie długich żniw

Dzięki nowoczesnej kabinie Commander Cab V operator może pracować z najwyższą wydajnością w trakcie długich żniw

Stylistyka opracowana we współpracy z biurem projektowym Giugiaro Design wyróżnia nowe kombajny marki DEUTZ-FAHR na tle konkurentów. Dzięki nowoczesnej kabinie Commander Cab V operator może pracować z najwyższą wydajnością w trakcie długich żniw. Otwierane do góry klapy (których konstrukcja nawiązuje do tych, zastosowanych we flagowym modelu C9000) to nie tylko wyjątkowy design, ale także dobry dostęp do przekładni i innych kluczowych podzespołów. Codzienne czynności obsługowe i konserwacyjne są szybkie i łatwe.

AM

Share This