Katagoria: aktualności targowe, opublikowano: 07 kwietnia 2015


Kubota z sukcesami na targach Agrotech 2015

Kubota z sukcesami na targach Agrotech 2015

Firma Kubota z zadowoleniem podsumowuje XXI targi Agrotech. Nowości, w tym długo oczekiwana polska premiera ciągników serii M7001, oraz atrakcje spowodowały, że stoisko cieszyło się sporym zainteresowaniem. 

 

Do odwiedzenia marki Kubota zachęcała aranżacja stoiska, największego w dotychczasowej historii firmy Kubota i docenionego wyróżnieniem od organizatorów. Pierwszy raz stoisko tego japońskiego producenta na targach Agrotech miało tak dużą powierzchnię. Na ponad 800 mkw ustawiono łącznie aż dwadzieścia jeden pomarańczowych maszyn. Zwiedzający mogli zatem poznać niemal pełną ofertę marki Kubota: od ciągników rolniczych, przez maszyny komunalne i profesjonalne kosiarki, aż po implementy takie jak prasy, zgrabiarki i przetrząsacze, które w Kielcach miały swój polski debiut. – marka Kubota jest coraz lepiej rozpoznawalna wśród polskich rolników. Podczas targów doświadczyliśmy ogromnego zainteresowania naszymi maszynami. Bywały momenty, że przez stoisko trudno się było przecisnąć, co oczywiście bardzo nas cieszy – mówi Andrzej Sosiński, Specjalista ds. Marketingu, firmy Kubota.

Moc nowości w ofercie

Zdecydowanie największym zainteresowaniem odwiedzających cieszyły się pomarańczowe nowości. Przede wszystkim przedstawiciel nowej serii M7001 – ciągnik M7171 o mocy 170 KM. Tłumy gromadziły się również przy nowych traktorach z serii MGX-II. Modele M100GX-II i M128GX-II w sprzedaży pojawią się już w maju br. Oblegane były także, prezentowane po raz pierwszy, pomarańczowe implementy. Na stoisku Kubota można było zobaczyć m.in. prasę rolującą zmiennokomorową, zgrabiarkę, kosiarkę dyskową i przetrząsacz. Wszystkie wyżej wymienione maszyny oficjalnie zaprezentowano drugiego dnia targów podczas konferencji prasowej. Równie często jak o nowości zwiedzający pytali o traktory z serii M i o najlepiej sprzedający się ciągnik w Polsce w roku 2014 – model L5040. – nowości nie przyćmiły starszych maszyn cieszących się ogromnym zainteresowaniem. Szczególnie model L5040 znajduje nowych nabywców niezależnie od sezonu. Podobnie jest z całą serią M, która oferuje dziś tak szeroki wachlarz mocy, a więc i zastosowań, że każdy znajdzie coś dla siebie – podkreśla Andrzej Sosiński.

 

Moc atrakcji na stoisku

Nie zawiedli się także miłośnicy targowych atrakcji, którzy odwiedzili tegoroczne stoisko firmy Kubota. Przez wszystkie dni targowe prowadzone były tam liczne konkursy z nagrodami. Od piątku do niedzieli każdy użytkownik Facebooka mógł wziąć udział w konkursie „Akcja teleportacja” i wspólnie z bohaterem promocji marki Kubota, Panem Setsuyaku, przenieść się w dowolnie wybrane miejsce na świecie. O tym, że wyobraźni zwiedzającym nie brakowało, świadczy ponad 150 zdjęć z „teleportacji”, które już dzisiaj można zobaczyć odwiedzając profil firmowy marki Kubota: http://www.facebook.pl/traktorykubotapl. Przez cały weekend targowy o doskonałą atmosferę na stoisku dbał Krzysztof Ibisz, który wychodząc na scenę porywał tłumy i rozdawał liczne nagrody w przygotowanych konkursach sprawdzających wiedzę zebranych na temat marki Kubota i jej produktów. Każdy mógł osobiście porozmawiać ze znanym prezenterem telewizyjnym, a sam Krzysztof Ibisz był zachwycony odwiedzającymi stoisko gośćmi.

 

 

 

 

 

Źródło
Share This