Katagoria: aktualności gospodarcze, opublikowano: 01 czerwca 2015


Strona Case IH przeprojektowana dla wygody użytkowników

Strona Case IH przeprojektowana dla wygody użytkowników

Po raz pierwszy w historii Case IH, strona internetowa oparta na jednorodnym, przyjaznym użytkownikowi szablonie została uruchomiona równocześnie na całym świecie. Prace i testy nad nową twarzą strony trwały ostatnie dwa lata. Nowa strona stawia na łatwość w obsłudze, intuicyjną nawigację oraz dostęp do produktów i usług na bazie tej samej struktury i logiki, niezależnie od platformy, z jakiej korzysta użytkownik strony.

 

– Podobnie jak w procesie opracowywania produktów rolniczych, nasz zespół deweloperów, programistów i testerów skupił się na tym, jak efekt końcowy będzie wyglądał w oczach użytkownika. Teraz nie ma już konieczności ręcznego dostosowywania zawartości strony do wymiarów wyświetlacza urządzenia, ponieważ strona wykorzystująca technologię Responsive Web Design automatycznie wykrywa rodzaj urządzenia, na którym otwarto stronę, a następnie dopasowuje swoją zawartość do możliwości wyświetlacza – objaśnia jedną z funkcjonalności Marie Mouton, Brand Communications Manager w Case IH EMEA.

 

 

Wygoda użytkowania na pierwszym miejscu

Zasadniczą koncepcją, która napędziła proces przeprojektowania strony, było zwiększenie wygody użytkowania strony. Projektantom zależało na tym, by zarówno stały klient szukający nowej maszyny, jak i kupiec zainteresowany ofertami specjalnymi, częściami zamiennymi lub usługami, czy też nowy klient szukający kontaktu z najbliższym dilerem Case IH nie miał trudności z obsługą strony. Dzięki ulepszonej nawigacji użytkownik może łatwiej i szybciej znaleźć informacje, których szuka. Usprawniony moduł „Znajdź dilera” oferuje lepiej działające funkcjonalności oraz łatwiejszy sposób lokalizowania dilerów Case IH oraz ich ofert produktów i usług. Moduł ten zyskał uznanie wśród naszych klientów już po wprowadzeniu jego pierwszej wersji, zaś najnowsza wersja oferuje jeszcze więcej opcji, np. wyszukiwanie dilerów przy pomocy dodatkowych funkcji wyszukiwania, mapy oraz Google Earth – dodaje Mouton. – Co więcej, nowe strony poświęcone poszczególnym kampaniom pozwalają szybko i prosto przejść do właściwych części serwisu, takich jak Usługi, Akademia AFS czy Finansowanie, co sprawia, że poruszanie się po stronie staje się bardzo wygodne i intuicyjne. Wyposażyliśmy stronę także w opcje umożliwiające łatwe dzielenie się informacjami na łamach serwisów społecznościowych – to trend, który staje się coraz popularniejszy wśród naszych klientów – dodaje Marie Mouton.

 

0

 

Źródło
Share This